Soutěž | Navigační pohár Petra Tučka 2023 |
Kolo | 5 |
Typ | Navigace po známé trati |
Datum | 2023-07-01 |
Ředitel |
|
||
Rozhodčí |
|
Pilot |
|
||
Kategorie | A-RAL1 | ||
Čas startu | 10:45:00 | ||
Rychlost | 80 | ||
Imatrikulace | OK AUU 13 | ||
Typ | Straton D8 MobyDick | ||
Klasifikován | ANO | ||
Body | 2088 |
Typ | Zadáno | Body |
Znaky [O / N / F] | 0 / 0 / 0 | 0 |
Fotky [O / N / F] | 4 / 0 / 0 | 400 |
Vzlet [S / Z / D] | 10:45:00 / - / - | 0 |
Přesnost přistání [B] | 50 | 50 |
Protisměrný let [P] | 0 | 0 |
Ostatní body [B] | 0 | 0 |
Ostatní penalizace [B] | 0 | 0 |
Poznámka | - |
Jméno | Typ | Vzdálenost | ČB vypočteno | ČB změřeno | OB protnuto | PB protnuto | Výška omezení | Výška změřeno | Body | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
VBT | OB, ČB, MAX_VYS, VYS_Z | 0.00 | 10:52:00 | 10:51:54 | ANO | ANO | GND - 3500 | 523 | 97 | 50 | 0 | 0 |
B01 | ČB, PB | 4.97 | 10:55:43 | 10:55:43 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 437 | 100 | 0 | 100 | 0 |
OB1 - železnice s polní | OB, ČB, VYS_K | 15.82 | 11:03:52 | 11:03:23 | ANO | ANO | GND - 3500 | 440 | 28 | 50 | 0 | 0 |
B02 | PB | 23.12 | 11:09:21 | 11:08:19 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 461 | 0 | 0 | 100 | 0 |
OB2 - kaple | OB, ČB | 25.36 | 11:11:01 | 11:10:08 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 457 | 0 | 50 | 0 | 0 |
OB3 - střed hřbitova | 34.02 | 11:17:31 | 00:00:00 | NE | NE | GND - FL 660 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
B03 | ČB, PB | 48.21 | 11:28:09 | 00:00:00 | NE | NE | GND - FL 660 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
OB4 - Y křižovatka | OB, ČB | 52.32 | 11:31:14 | 11:31:39 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 696 | 40 | 50 | 0 | 0 |
B04 | ČB, PB | 57.45 | 11:35:05 | 11:35:32 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 692 | 34 | 0 | 100 | 0 |
OB5 - křížení polňaček | OB, ČB | 64.97 | 11:40:44 | 11:41:15 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 504 | 22 | 50 | 0 | 0 |
B06 | PB | 73.69 | 11:47:16 | 11:47:11 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 539 | 0 | 0 | 100 | 0 |
OB6 - mlýn | OB, ČB | 80.31 | 11:52:14 | 11:52:12 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 462 | 100 | 50 | 0 | 0 |
B07 | PB | 83.91 | 11:55:56 | 11:56:44 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 452 | 0 | 0 | 100 | 0 |
OB7 - Y křižovatka | OB, ČB | 88.72 | 11:59:32 | 12:00:13 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 514 | 0 | 50 | 0 | 0 |
B08 | PB | 99.72 | 12:07:47 | 00:00:00 | NE | NE | GND - FL 660 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
OB8 - dráty s polňačkou | OB, ČB, VYS_Z | 104.43 | 12:11:19 | 12:11:35 | ANO | ANO | GND - 3500 | 424 | 67 | 50 | 0 | 0 |
B09 | PB | 110.07 | 12:15:33 | 12:14:37 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 583 | 0 | 0 | 100 | 0 |
B10 | ČB, PB | 117.59 | 12:21:11 | 12:19:49 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 634 | 0 | 0 | 100 | 0 |
KBT - Spitfire J. Hartmana | OB, ČB, VYS_K | 122.01 | 12:24:30 | 12:22:32 | ANO | ANO | GND - 3500 | 608 | 0 | 50 | 0 | 0 |
Počáteční bod | Koncový bod | Narušení min počet | Narušení min čas | Narušení max počet | Narušení max čas | Body |
---|---|---|---|---|---|---|
VBT | OB1 - železnice s polní | 0 | 00:00:00 | 0 | 00:00:00 | 0 |
OB8 - dráty s polňačkou | KBT - Spitfire J. Hartmana | 0 | 00:00:00 | 0 | 00:00:00 | 0 |